15.2.09

w każdym związku raz na jakiś czas potrzeba czegoś dzikiego

ferie czas zacząć!
dwa tygodnie pod hasłem: głęboki odpoczynek, rekonwalescencja... a co, należy się!zwłaszcza, że ostatnio pęd i urwanie głowy. należy się i przyda, żeby po tych dwóch tygodniach muc działać jeszcze prężniej.
w niedziele, to nie widać mnie za wiele... tyle co do kościoła i na trening :D ale ja w przeciwieństwie do Waglewskeiego gole się :P i czytam dzikie serce by poznać tajniki męskiej duszy. troche mnei przeraża bo im dłużej ją czytam tym bardziej upewniam się w przekonaniu, że mam coś z faceta.
" Kiedy mężczyzna wychodzi w góry, wraca do domu"
John Muir

'mężczyźni cierpią na nieuleczalną tęsknotę odkrywania'.
"kobiety tęsknią za tym, żeby o nie walczono, żeby porwała je przygoda i żeby być Piękną'
itd.itd.
zrobiłam wczoraj 'back to roots','back to the primitive' i nie wiem czy jestem z tego zadowolona. na swój sposób tak bo zaspokoiłam tęsknote ale nic poza tym. walenie w tynki 2009 roku nie takei złe.poróbwnując z latami poprzednimi nawet całkiem dobrze :]


...jak by tego było mało kurewsko się rozpadało.

1 komentarz:

  1. ferie są po to by odpoczywać.
    rozpadło się? ale co?

    M.

    OdpowiedzUsuń